Scor kassen med SupportUs - Se hvor meget du kan tjene her

LÆR MERE OM VORES NYE BESTILLINGSPORTAL

Velkommen til vores nye portal! Med vores splinternye bestillingsportal har vi gjort det lettere, hurtigere og mere effektivt end nogensinde før at samle ind til jeres klub.

 

Den er enkel og brugervenlig:
En intuitiv brugeroplevelse, der gør det let at navigere og administrere jeres kampagne.

I kan skabe effektivt overblik:
Real-time opdateringer, så I altid er opdateret med jeres fremskridt.

Alt samlet et sted:
Alt I behøver for at styre jeres salg og indsamling på et sted.

 

Her har vi også gjort lidt materiale klar til jer, i frit kan hente.

FAQ

Du kan oprette gruppen/holdet på dette link:
www.supportus.dk/for-koordinatorer

Vi skal bruge en Excel liste med navn og e-mail på deltagerne.
E-mailen skal være unik til hver deltager. Dvs. er der søskende, skal vi bruge to forskellige e-mail adresser.

Ja, så kontakter du SupportUs med information om ordrenummer og person, så sletter vi den.

Køber betaler efter de har bestilt varer. 
De bruger den betalings metode de har valgt, f.eks. Mobilepay/Mobilepaybox/Myshop/Bankoverførsel.

SupportUs har intet at gøre med betalingen mellem gruppen og køber.

Du kan selv nulstille din kode ved trykke på ”glemt adgangskode” ved ind login.
Skulle du have yderligere problemer med det kan vi også hjælpe med at nulstille koden.

Hvis du ikke har modtaget mail samtidig med de andre i gruppen, kan det være noget fejl med din e-mail adresse.
Vi kan opdatere deltagerens e-mail og sende ny kode.

En spiller modtager mails hver gang en køber har valgt at ”støtte” personen.
Ved at logge ind på portalen kan de se sit salg og hvem som har købt.

Ja, det kan I, men vi anbefaler at I tager alle produkter med, da I jo ikke ved hvad jeres kunder ønsker at købe.
Får I solgt fx 5 pakker strømper ved at tage dem med.. ja så har I jo tjent flere penge.

Efter kunden har valgt hvilken vare de ønsker at købe, så kan de vælge den spiller/deltager de ønsker at støtte på en drop down menu.
Her vises alle navnene i gruppen, og de vælger så den de har tilhørighed til.

Nej, vi kan ikke ændre på ordren. Men vi kan slette ordren, og kunden kan bestille på ny.

Ja, når koordinator logger ind på bestillingsportalen og trykker på sin gruppe/hold, kan man se total salg, samt hvad deltagere har solgt, og hvem som har købt.

Send information til os, og vi kan ændre i systemet.

Ja! Når I er færdige med at sælge, tryk afslut salg og sender ordren til os.

Ja, det kan I, men vi har god erfaring med de priser vi anbefaler.
Og erfaring viser at I ikke tjener mere af at sætte priserne ned.

RISIKOFRIT – HØJ FORTJENESTE – PERSONLIG HJÆLP

SÅDAN FUNGERER DET:

1 - REGISTER JER

I opretter jeres hold/klasse på bestillingsportalen, hvor i herefter får jeres egen personlige side. Bestillingsportalen bruges til at holde overblik over jeres salg, resultater og hvor mange der er med i indsamlingen. 

2 - SÆLG

I sender linket til bestillings portalen til jeres familie, venner, naboer, kollegaer og andre lokale I tænkre gerne vil støtte jeres klub. En god ide er at sende linket på email/sms/Messenger og på sociale medier.

3 - UDLEVER OG INDSAML

Vi leverer jeres solgte varer på en aftalt adresse. Den enkelte deltager leverer så varen direkte til sine kunder. I kan også selv koordinere en større afhentning eller lignede. Vi står klar med sparring herom.

4 - BETALING

Jeres kunder betaler for deres vare ved bestilling. I betaler først SupportUs efter i har modtaget varene. Derfor skal I aldrig selv have penge op af lommen, og har derved ingen risiko ved at sælge med SupportUs.

TAK TIL ALLE DE KLUBBER & KLASSER VI HAR HAFT ET SAMARBEJDE MED

ALDRIG HAR DET VÆRET NEMMERE!

Stor nyhed til jer! 
Velkommen til SupportUs nye bestillingsportal.
Den er designet til at gøre jeres indsamling hurtig, enkel og effektiv.

Opret jeres kampagne, spor fremskridt og administrere salg, alt på ét sted.

Log ind nu og tag det første skridt mod jeres mål!